Tilfredshedsgaranti
Vi har testet vores produkter, de har været på markedet i mange år og vi ved, hvad de kan. Derfor har vi tilfredshedsgaranti på alle produkter, der er købt i vores webshop. Vi lægger stor vægt på kundernes tilfredshed og garanterer dig den højeste kvalitet. Hvis du inden for 90 dage efter modtagelse af dine produkter ikke er tilfreds, kan du derfor gøre brug af tilfredshedsgarantien.
Sådan bruger du din tilfredshedsgaranti
Kontakt vores kundeservice på info@bike7.dk eller opret din reklamation her.
Husk dine kontaktoplysninger, ordrenummer, produktets varenummer og beskrivelse af, hvorfor du ikke er tilfreds med produktet. Det gør det lettere og hurtigere for os at behandle din reklamation.
Indsend reklamationen og afvent svar.
Vi kontakter dig, når vi har behandlet reklamationen. Du skal altså ikke foretage dig noget, før du hører fra os. Vi sender dig en returlabel, som du skal bruge til at sende produkterne tilbage til os. Vi betaler selvfølgelig portoen.
Vi refunderer købsprisen.
Når du har sendt produkterne tilbage til os, og vi har modtaget dem, refunderer vi købsprisen, så du får dine penge igen.
Du skal altid kontakte os først, inden du sender noget retur. her for at komme i gang med din reklamation.
Tilfredshedsgarantien gælder kun, hvis du har købt produkterne i vores webshop.
Har du spørgsmål til vores tilfredshedsgaranti, kan du kontakte os på info@bike7.dk